|
PitiClic Carnaval la gradinita
Puteti comanda si achizitiona direct produsele noastre folosind si Bonurile de Cadou, la numarul de telefon 021/ 310 63 44 si e-mail
sau prin distribuitorii nostri locali. |
 |
Acest produs a fost realizat dupa unul din scenariile premiate la concursul PitiClic, concurs de scenarii pentru software educational organizat IN PARTENERIAT cu MEdCT.
Copiii d-voastră iubesc calculatorul? Suntem siguri că da !! El le-a devenit prieten şi tovarăş de joacă, atât acasă cât şi la grădiniţă. Lăsaţi-i să se bucure de acest prieten şi de « jocurile» lui! În programul nostru educaţional ,,Carnaval la gradinita!” dorim să vă lansăm o nouă provocare! Jocurile propuse sunt pentru copii cu vârsta cuprinsă între 3 şi 7 ani care, utilizându-le, îşi vor exersa gândirea logică, puterea de concentrare, capacităţile de memorare şi asociere. Programul nostru vă oferă o poveste atractivă, imagini de colorat, trasee cu cifre, jocuri cu diferenţe, exerciţii de numărat şi socotit, astfel, fiind solicitate inteligenţa, psihomotricitatea fină, spiritul de observaţie, simţul artistic, creativitatea, şi nu în ultimul rând, simţul umorului.
|
 |
 |
Viitorul aparţine celor ce ştiu să stăpânească ştiinţa cunoaşterii şi arta inventivităţii. În acest context, educatorii şi părinţii trebuie să facă totul pentru a uni forţa informaticii cu dezvoltarea aptitudinilor şi abilităţilor fiecărui copil, a capacităţilor lui creatoare. Implementarea sistemelor informatice în educaţie este necesară încă de la grădiniţă, deoarece ajută la pregătirea copiilor pentru a stăpâni volumul imens de informaţie disponibil şi accesibil lor, formându-le abilităţi timpurii de a le utiliza.
Utilizarea calculatorului reprezintă un mijloc de învăţare/recreere preferat de copii pentru faptul că le pare animat, viu, activ şi este interactiv. În nici un caz, însă, folosirea calculatorului să nu înlăture total activităţile tradiţionale, ci doar să le completeze.
|
 |
 |
- Pentru a traversa strada este nevoie de multă atenţie! Ajuta-l pe PitiClic să dezlege misterul semnelor de circulaţie.
- PitiClic se întâlneste cu câteva persoane care şi-au pierdut câinii. Aşa câini, aşa stăpâni! Se spune că fiecare câine seamănă cu stăpânul său.
- Merele nu sunt întotdeauna verzi! Pot fi colorate in rosu, galben. Colorează şi tu mărul folosind cele trei culori.
- Tastează cifra care arată numărul merelor din farfurie.
- Un viermişor pe nume, Piro, care adora merele a tot gustat de ici şi de colo dintr-un măr. Acum Piro s-a rătăcit. Să-l ajutăm să găsească drumul pentru a ieşi din măr.
- Poveste interactiva: Carnavalul de Halloween
- PitiClic trebuie să o înveţe pe Merlina să rezolve operaţii de adunare de la 1 la 10.
- După fiecare bostan se ascunde cineva. Asociază animalul cu umbra lui și a bostanului după care se ascunde.
- Ajut-o pe Merlina să scrie corect formula magică. Tastează literele corespunzătoare!
- Ai spirit de observaţie ? Se pare că oglinda vrăjitoarei nu arată imaginea sa reală. Descoperă diferenţele.
|
|